Onze teams
en hun identiteit

Een hecht team dat altijd zijn uiterste best doet de slimste IT-oplossingen te realiseren om klanten zo écht verder te helpen.

Kernwaarden

1

Wees eerlijk en oprecht

We zijn oprecht, eerlijk en transparant. Daardoor kunnen zowel klanten als collega’s op jou bouwen. En zo ontstaat er onderling vertrouwen, dé basis voor goede onderlinge samenwerking.

2

Help je klant écht verder

Onze klanten helpen digitaal te groeien, dáár doen we het voor. Daarom zijn we service- en klantgericht. Het succes van een klant moet voelen als jóuw succes. Alleen dan heb je de klant écht verder geholpen.

3

Wees gewoon jezelf

Wanneer je jezelf bent, ben je op je sterkst. Door jezelf te zijn, hoor je er bij UNO écht bij. Al die individuele talenten, kenmerken en vaardigheden smeden we tot één succesvol team

4

Work hard, play hard

Samen investeren we in kennis en ontwikkeling, zodat onze dienstverlening continu van hogere kwaliteit blijft. We investeren daarbij zowel in ‘zachte’ persoonlijke vaardigheden als in ‘harde’ technische skills.

5

Streef naar kwaliteit, altijd

Samen investeren we in kennis en ontwikkeling, zodat onze dienstverlening continu van hogere kwaliteit blijft. We investeren daarbij zowel in ‘zachte’ persoonlijke vaardigheden als in ‘harde’ technische skills.

Dit zijn alle UNO Teams waar we trots op zijn

Team Projecten

Het Team Projecten zorgt voor alle changes en projecten, hoe groot of klein die ook zijn. Dit team brengt vernieuwing en innovatie naar onze klanten. En zorgt voor een goede overdracht aan Support en Beheer zodat zij juiste werking, veiligheid en support kunnen garanderen. Kortom: team Projecten is de spin in het web!

‘Werken bij UNO: vrijheid en volop ontwikkelingsmogelijkheden!’

Angelo Lelieveld – Cloud & Infrastructure Consultant

“Ik werk al dertien jaar bij UNO. Of was het nou veertien? Het gaat zo snel! Wat begon met een stage mondde al snel uit in een mooie loopbaan bij UNO. Dat is het fijne aan UNO. Als je IT en techniek echt leuk vindt en zelf initiatief toont, kun je hier heel ver komen. De vrijheid die je krijgt, helpt ook echt enorm bij je ontwikkeling. Daardoor kun je goed in de breedte groeien.”

Team Application Services

Team Application Services richt zich op de toepassingen en functionaliteiten die de medewerkers van onze klanten dagelijks nodig hebben om hun werk te kunnen doen. Het beste halen uit alle beschikbare oplossingen; dát is waar deze toppers voor zorgen.

‘Iedereen die ik sprak bij UNO was enthousiast, vooral over de balans tussen hard werken en plezier maken. Dat sprak mij erg aan.’

Bart Landsmeer – Cloud Consultant

“UNO kwam tijdens mijn sollicitatie op mij over als een prettige club om onderdeel vanuit te maken. Er hangt een fijne sfeer op de werkvloer. Waarom iedereen bij UNO zou moeten komen werken? “Je krijgt bij UNO de vrijheid om met eigen ideeën en oplossingen aan de slag te gaan. Pionieren noemen we dat. De organisatie staat hier erg voor open en dat geeft een fijn gevoel voor nieuwe medewerkers. Hecht je waarde aan teamwork, aanpakken en ontwikkeling? Dan is UNO echt iets voor jou.”

Team Beheer

In Team Beheer zitten onze bewakers; zij houden het goede binnen en het kwade buiten. Ze zorgen ervoor dat alles dat nú zo is, ook morgen ook nog zo is: stabiel, veilig en up-to-date. Hiervoor wordt zeer secuur gewerkt en wordt de kennis van de systemen volledig up-to-date gehouden. Uiteraard staat team Beheer in nauw contact met team Support, zodat ze bij calamiteiten samen kunnen optrekken.

‘UNO is net een grote familie. Het voelt als een tweede thuis.’

Elwin Vreugdenhil – Business Development Manager

Elwin ging als stagiair vanuit de mbo-opleiding ICT Beheer aan de slag bij UNO. Dat beviel hem goed. Na zijn stage startte hij als Junior Systeembeheerder en al gauw groeide via Medior door naar Senior Systeembeheerder. Toen Elwin de gelegenheid had om hbo Bedrijfskundige Informatica te gaan studeren, greep hij die met twee handen aan. Na zijn bachelor groeide hij verder via Projectleider en Servicemanager tot Business Development Manager. Je hebt hier zelf invloed op je carrière.” Daarnaast staan de collega’s altijd voor elkaar klaar. De glimlach die Elwin krijgt als hij hierover vertelt zegt genoeg. “Het is net een grote familie, het voelt echt als een tweede thuis. Bij UNO kun je jezelf zijn.”

Team Support

Team Support bestaat uit skilled IT-professionals met passie voor het vak en sterke communicatieve vaardigheden. Een perfecte mix, die ervoor zorgt dat zij snel de ernst en de kern van de vraag op tafel krijgen bij onze klanten. Deze pro’s  zorgen dat iedere gemelde storing of aanvraag zo adequaat mogelijk wordt afgehandeld. Klant blij? Dan zijn zíj óók blij.

‘Je merkt dat we bij UNO echt aandacht aan de klanten en alle processen besteden.’

Peter de Silva – Support Engineer

“Hierdoor kan UNO een betere dienst én betere kwaliteit leveren naar klanten toe. Dat merk je echt vanaf dag één.” Daarnaast leer je een hoop, zegt Peter. “Over UNO en onze klanten, maar ik heb ook de nodige kennis opgedaan in de diverse ‘pizzasessies’. Daarnaast hebben we met het hele team een communicatietraining gehad en ben ik mezelf ook verder aan het ontwikkelen in de ICT. Daar heeft UNO een mooi studiebudget voor.”

Team Customer Success

Team Customer Success, ook wel Team Sales. Waar andere teams de primaire processen bewaken, daar houdt ons team Customer Success de regie over de relatie tussen de klant en UNO.  Deze relatiebeheerders vertalen de behoeften van onze klanten naar de juiste oplossingen. Tegelijkertijd bouwen ze onze klantenkring verder uit.

‘Als Customer Success Manager ben ik de bruggenbouwer tussen commercie en techniek.’

Paul Geerts – Customer Success Manager

“Binnen IT draait het niet meer om techniek. Techniek moet gewoon werken! UNO sprak mij aan, omdat de klant in alles centraal staat en de organisatie veel meer is dan alleen een technisch bedrijf. De lijnen zijn kort en iedereen is toegankelijk en aanspreekbaar. De mensen die bij UNO werken zijn oprecht, pragmatisch en de dienstverlening zit gewoon in hun DNA. Dat is een cultuur waarin ik mij thuis voel en waaraan ik ook goed denk bij te kunnen dragen als Customer Success Manager.”

Team HR

We nemen jouw ontwikkeling als medewerker én als persoon serieus. Tegelijkertijd vinden we het belangrijk dat je plezier ervaart in je werk. Ons HR-team zorgt precies dáárvoor , onder meer door te regelen dat wij de leukste collega’s hebben in onze branche.

Jouw innovatieve mindset, jouw talent en ontwikkeling staan bij UNO in alles voorop

Nina van de Pieterman – HR Recruiter

Het grootste kapitaal van UNO zijn haar medewerkers. Een hecht jong team dat altijd met de meest innovatieve IT oplossingen haar klanten digitaal wil laten groeien. Maar onze klanten kunnen alleen groeien als jij ook groeit zowel professioneel als persoonlijk. Veel ruimte om ervaring zelf op te doen en te leren, goede begeleiding en ruim opleidingsbudget beschikbaar. Hard werken en heel veel plezier maken. Heel veel uitjes, lekker potje darten elke dag, zaalvoetballen. Omdat we heel keihard groeien zijn we altijd op zoek naar nieuw talent!

‘Samen met UNO je digitale ontwikkelingsgroeipad vormgeven’

Mark-Peter van Rijn – Directie

Bij UNO krijg je de ruimte om je te ontwikkelen. We ondersteunen je bij het behalen van jouw gedroomde ontwikkelingspaden en ambities. Je krijgt hier al snel veel vrijheid. Zo kun je jouw kansen pakken. Daarbij mag je ook fouten maken. Door de hoge mate van kameraadschap zijn er altijd collega’s bereid je te ondersteunen.”