Bij UNO streven we ernaar om onze dienstverlening aan te bieden met een concrete aanpak en heldere pragmatische oplossingen. Zo maken we IT toegankelijk voor de hele organisatie.
Ons team van eerstelijns servicedeskmedewerkers staan voor je klaar om vragen te beantwoorden en je snel op weg te helpen als het nodig is. EĆ©n van onze nieuwe collegaās is Karan Balkaran (24 jaar) en hij werkt nu Ć©Ć©n jaar bij UNO als eerstelijns support engineer. De behulpzaamheid die UNO haar klanten biedt, ziet hij ook bij collegaās onderling:
Een LinkedIn-update waarin hij aangaf open te staan voor nieuw werk, trok de aandacht van een recruiter van UNO, wat leidde tot een eerste virtuele ontmoeting met Patrick Hazelebach.
Deze persoonlijke benadering en het pad waarbij zijn groei en ontwikkeling centraal zijn gezet, overtuigde Karan ervan dat UNO de juiste plek was om zijn carriĆØre voort te zetten.
De werk-privĆ© balans is een ander belangrijk aspect voor Karan. Bij UNO wordt zijn āvrije tijdā gerespecteerd, wat hem helpt een gezonde balans te vinden tussen zijn professionele en persoonlijke leven. Karan waardeert de openheid en toegankelijkheid binnen UNO, van de wekelijkse stand-ups tot de eindejaarsgesprekken. āAls team heb je veel vrijheid en je voelt je daardoor echt gewaardeerd. Als je de wil toont om te leren en jezelf te verbeteren, krijg je alle kansen,ā zegt hij. āMaar, ik waardeer ook de sociale kanten van het bedrijf. Er zijn borrels, BBQās en uitjes (afgelopen jaar naar Mallorca), de goede vibe hier is echt uniek.ā, vertelt Karan enthousiast.
Herken jij je hierin?
Wij zijn op zoek naar talenten als Karan, dus bekijk snel de openstaande vacatures en vind de jouw ideale rol.